Rabu, 16 Disember 2009

Majlis Berkhatan Beramai-ramai di Bukit Selambau , PPR 2 Paya Nahu & Taman Wira Sungai Petani.
















Sempena cuti panjang persekolahan penghujung tahun 2009 , kesempatan ini telah diambil oleh pihak Jawatankuasa UMNO Bahagian Merbok untuk menganjurkan program berkhatan beramai-ramai. Dengan penganjurannya UMNO Bahagian telah dapat membantu meringankan sedikit bebanan kewangan ibu bapa untuk mengkhatankan anak-anak yang mana kosnya dilihat semakin meningkat sekarang ini.

Adalah menjadi harapan agar program seperti dapat diperluaskan lagi pada masa akan datang dengan penglibatan yang lebih ramai kanak-kanak di seluruh Parlimen Merbok. Sambutan dari masyarakat juga sangat menggalakkan.

Pihak jawatankuasa penganjur juga berharap akan dapat memperbaiki beberapa kelemahan dalam penganjuran ini untuk masa-masa yang akan datang.

Terimakasih diucapkan kepada semua pihak yang telah memberikan kerjasama dan sumbangan bagi menjayakan program ini antaranya Jabatan Bomba dan Penyelamat Malaysia Sungai Petani, Klinik Dr Azhar , Zaharah Eyecare Lagenda Height , Alim Harmoni , En Tarmizi dan lain-lain lagi.



Tiada ulasan: